Sammanfattning av tröttast.nu.........

Trött är bara förnamnet! Känns som om jag skulle kunna sova ett dygn eller två.;) Vet dock varför, så det är väl bara att härda ut tills det vänder.
 
Sammanfattning av gårdagen:
  • Telefonsamtal till olika instanser avklarade! Check!:)
  • Möte med bästa dietisten, kändes riktigt bra. Hoppas nu att jag kan få stöd och hjälp när det kniper.gå
  • "Reklamblads-handling" på Kvantum i Klocket.:)
  • Bästaste mommo o moffar var hos Tim när jag var borta ngr timmar. Älskade pappa hjälpte oss att skotta bort det där vita he-----t från gårdsplan och uppfart. TACK!!♥
  • Tränade Mix på kvällen. Underbart och asjobbigt!:) Pulserande röd i hela fejset efteråt, precis som det ska vara.:)
  • Middag med mor, far och mannen i mitt liv.
  • 70 squats! Häpp!:)
Slut på sammanfattningen!;)
 
Sammanfattning av dagen:
 
  • For till Öppna Förskolan i Svärtinge och fördrev förmiddagen. Lek, babysång, fika och så lite mera lek.:) Härlig start på dagen!:)
  • Tim slog rekord!:) Sussade 3,5 timma efter förskolebesöket.:) Mamman hann både äta lunch, dricka kaffe, tvätta o hänga två maskiner tvätt OCH vila.:) Lycka!;)
  • Middag hos mommo o moffa i stan tillsammans med fammo o faffa.:) Ärtsoppa o pannkakor! Mumsigt!:) Syndigt gott med pannkakor, åt två!:)
  • Träningsvärk både här och där.;) Skönt!:)
  • 10 squats.......;) Benen sa WTF ARE U DOING!!! PLEASE LET ME REST TODAY!:) Och precis så gjorde jag.;)
Slut på sammanfattningen!;)
 
Pisstråkig blogg, jag vet, men orkar inte mer idag.:)
 
NU ska jag banne mig ner i bingen och SOVA! ZZZZzzzzzzzzzzzzz.........
 
Over and Out!:)

Kommentera inlägget här :