Jag ljög.......

......i förra inlägget.....Det blev inte bättre idag, snarare tvärtom!
Det har varit fullt ös på jobbet klippt hela dagen, knappt hunnit andas känns det som. 
Skulle försöka få lite kontorsjobb gjort på eftermiddagen men var så slut i både kropp och knopp så jag fick dubbelkolla mig själv hela tiden så jag inte gjorde något galet. Hjärnsläpp delux, så tillslut la jag ner verksamheten, trots att jag inte var klar med något och skulle kunnat jobba över hur länge som helst. Tur att jag har en prins att hämta på dagis och mysa med, annars hade jag nog sutti kvar på jobbet än!
Jag myntade ett nytt uttryck idag; veckan på Ljura som Gud glömde! Vår personalassistent, som jag förövrigt trakasserat med telefonsamtal både igår och idag, skrattade gott åt det.
Tror dock att jag lyckats att knåpa ihop saker och ting relativt bra, ändrat lite på matsedeln, avbeställt och beställt varor, pratat med våra kunder osv. 
Trots allt fixande så känns det inte riiiiiktigt ok att vara ensam ordinarie personal på jobbet på fredag, men det får gå........

Mumsat i mig flytande föda idag oxå, funkat ok bättre än förväntat just denna dag.
Fuskade dock lite ikväll....... Kunde inte motstå frestelsen att ha lite Orka Proteinmusli och skivad banan i min naturella yoghurt...... Bättre än att äta bullar, kakor och godis ialf.
Imorgon ska jag äta "lätta" proteiner, dvs keso, ägg, tonfisk osv. Kommer att bli makalöst gott!
Jag följer inte prouchtestet fullt ut, har modifierat det så det passar mig och det har funkat bra hittills.
Vågen visade i morse -1,2 kg så lite skräp har jag nog rensat ut.
Nu är det bara resten kvar.......och sen det där med att komma igång att röra på mig igen...... Lust och ork finns, jag lovar, men finns tiden? Och hur dövar man det dåliga samvetet som smyger sig på när man gör något "Mari'igt"?????

Tål att tänkas på.......

Go natt!!❤️

Kommentera inlägget här :