Äntligen!

Idag kom äntligen det efterlängtade regnet! Halleluja!
Nu kan man andas igen, så skönt med luftombyte.
 
Här hos familjen Hellström/Andersson rullar livet på. Tyvärr är semestern slut för min man, men jag har en vecka till tillsammans med Tim. Vi får se vad vi hittar på då.
Sen är det dags att börja jobba igen, oxveckor fram till jul, men det ska nog gå det oxå.
 
På söndag börjar ÄNTLIGEN fysträningen igen! Är så glad över det. Ska bli så skönt att börja röra på sig mer kontinuerligt igen.
Jag började min semester med ett par vändor i elljusspåret, men sen blev värmen allt för olidlig tyvärr. Tänkte jag skulle ge mig på det igen nu i veckan som kommer, hoppas på att det inte kommer att bli lika varmt som det varit nu. 
På lördag kör även Tabat-träningen igång, tänkte gå på det oxå när tillfälle ges.
Är så taggad inför hösten med all härlig träning! 
 
Vår sista semestervecka tillsammans har bjudit på sol och bad, lite utflykter, egentid och mycket god mat.
 
Sol och bad i Sanden
 
                                               
 
Underbar mat och härlig utsikt på S:t Anna gården
 
 
 
 
 
Salladen var förträffligt god! Lokalt producerad Eldost (en slags getost) från Löt.
 
En tur till Söderköping.
 
                              
 
 
Underbar Sommarkonsert med Peter och Matilda i S:t Anna Kyrka.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett axplock av godsaker!
 
                 
                                                                      
 
 

Kommentera inlägget här :