Har det hänt nått sen sist???

Såklart har det hänt en hel massa saker sen sist, konstigt vore det väl annars.😉
Sporadisk bloggerska, det är jag det!😊 Skriver när jag känner och har lust för det, men det vet nu väl vid det här laget.😉
En och annan av er har väl tittat in lite då och då.😊

Lillkillen här hemma är sjuk igen stackarn.😢 Eller igen är fel att säga, varken han eller jag har varit ok sen sist det begav sig med förkylning.
Han äter återigen penicillin, vilket blev resultatet av besök på jourmottagningen för läkarbesök och stick i fingret.
Hans CRP var skyhög, låg på 85 och ska normalt ligga under 10!! 
Inte konstigt att han inte mådde bra. Troligtvis har han inte blivit av med bassilusken han hade i kroppen för några veckor sedan kraken.😔 Nu har han fått ett starkare penicillin med bredare spektra, som det så fint heter, så nu håller jag alla tummar och tår för att han ska bli frisk.
Tänker faktiskt kräva att få komma till VC och ta ett stick fingret när kuren är avslutad för att kolla så att CRP;n verkligen sjunkit. Får se hur mkt jag får tjata om det.......

Annars rullar livet på, i med och motgång.
Just nu ligger mkt fokus på huset. Mycket att göra kan jag lova!!

Slänger in lite bilder och bildtexter från tiden dom gått.😊
Har fotat en del och verkligen tänkt blogga, men så har det inte blivit av.....😉
Håll tillgodo med en liten bildkavalkad!😊

Gjorde en god gärning och köpte årets Majblomma av ett par grabbar från Svärtinge Scoutkår.


Tim bjöd mormor, morfar, farmor och farfar på "Gofika" en regning dag i april.





Projekt "grusa gårdsplan" påbörjades. Myyyyycket grus blev det kan jag lova.😃 Tömde grusgropen i Svärtinge så det bidde inte riktigt klart. Några skopor till behövs, men det tar vi lite längre fram i vår.





Fixade lite vårfint en blåsig dag i april.😊



Var på SOIN-dans en fredag i april. Såååååå roligt det var och dansa!!!! Jösses vad jag saknat det!!







Tog det stora steget och klippte av mig håret hos bästa Totta på Totta's Hårmode i Sandviken. Sååååååå skönt!!! Det bästa jag gjort!!! Önskar så att jag vågat ta steget tidigare.









Firade påsk med bästaste familjen.❤️




Promenerade med bästaste vännerna den ljuvligt soliga och varma påskdagen. Underbar dag som avslutades med grillning och chill.😊



Projekt "Tim-rum" påbörjades.😊
Återkommer med efterbild.😉





"Gofika" på underbara Villa Flora med bästa vännen och världens underbaraste kille.❤️



Fick äntligen besked angående Tim's dagisplats. Som vi har väntat och våndats. Såååå lycklig över att vi fick plats på Utsiktens Förskola. Kommer att bli såååååå bra för lilla Timpan.❤️



Lunchade på Villa Flora med bästaste mommo o moffa.❤️


Tuffaste killen i stan!😎
Sommarens "kepor" inhandlade.😊


Trött och lite småkrasslig kille.❤️❤️
Kan man älska så att hjärtat brister?❤️❤️



Avslutar med nördig och ganska hemsk selfie, men det bjuder jag på!!!😂



Kommentarer :

#1: Anna

Härliga bilder. ser fram emot att ses snart! <3

skriven

Kommentera inlägget här :