Tröttsamt!!

Jag är så nedrans trött på sjukdomar!!!😝
Liten här hemma mår ff inte bra.😢 Som om det inte räcker med snor, hosta och slem, så ska magen balla ur igen.😢
Dålig mage resulterar givetvis i matvägran och väldigt frustrerade föräldrar.😔
Idag fick jag nog och ringde VC. Efter sju dagar med penicillin tycker jag att han borde blivit bättre, eller hur??
Fick en tid för läkarbesök i morgon tack o lov.
Man blir ju en aning orolig om jag säger så........
Trots allt så är lilleman relativt pigg o glad och kämpar på.❤️

Själv håller jag på att försöka plocka upp tappade trådar och so far so good, skulle jag vilja säga.😉
MÅSTE få ordning på vissa saker känner jag.

Och så har jag nedräkning; typ bara några dagar kvar tills jag ska börja jobba igen......
Hur känns det då? Bra?? Dåligt?? Varken eller??
Mmmm, svårt det där....😉
Känns ju sådär att lämna denna goding menar jag!😊


Kommentarer :

#1: Anna

Känns nog lite blandat tror jag. Samtidigt kan det kanske vara skönt att komma hemifrån och få lite vuxentid :)

Svar: Vuxentid känns helt ok!!😃 Ska faktiskt bli ganska kul o skönt att börja jobba.
Maria

skriven

Kommentera inlägget här :