Kikar in.......

.....en snabbis och ska försöka att levererar ett litet inlägg.
Tiden flyger och jag med den!;)

Börjat att jobba; innebar fullt ös från första stund. Hade jag väntat mig något annat? Svar: Nope!
Gillar verkligen mitt jobb, tro inget annat, och det har varit roligt att börja igen, men det hade inte gjort något om det varit liiiiite lugnare.;)

Hemmet?? Förfallit så smått, men fått upprättelse i helgen. Sköööönt!!:)
Timpans rum nästintill klart, Janne har slitit som ett djur med att få det iordning. Han är bra duktig min man.:)



Bara älskar denna fondtapet!!!:)


Dock är rummet inte färdigmöblerat än, men snart så.:)

Styrt o grejat som små nissar hela helgen jag och min man.
Köpte nya Pax-gardrober på Ikea för nån vecka sedan och igår och idag har vi pysslat med dem.
De ena genererar i det andra så det blir alltid mer jobb än man tänkt sig.;)
Men nu är det klaaart!!:)



Sååååååååå nöjd!!:)

Tim har myst med farmor, farfar, mormor och morfar i helgen och varit ute på äventyr och fröjdat sig medans mor och far styrt o ställt på hemmafronten.😊
Kan lova att liten njutit och blivit bortskämd.❤️
Hos farmor och farfar på landet.😊

Sussat gott i bilen med morfar vid ratten.😴


Fikat med mommo, moffa, fammo o faffa på Café Ro i Östra Husby.

 Kollat in båtar vid bryggan i Arkösund.😊☀️


I fredags hade vi dock en riktig familjedag.😊 Tillbringade dagen på Kolmårdens Djurpark tillsammans med Tim's kusin och hennes familj. Hur mysigt och skoj som helst!!😃












Myser med elefant o delfin.❤️❤️❤️

Just ja, har ju varit i Ullared på Gekås. Handlade jag något??? Nja, liiiite kanske.........😉





Köpte bara saker jag/vi behövde!!😉 

Nu är långhelgen tyvärr över och jobbet kallar imorgon igen.
Vad pappan och Tim ska hitta på återstår att se.😊

Tack för idag!!😊☀️





Kommentera inlägget här :