Tufft!

Tänker inte ägna dagens blogg åt att gnälla, det har varit tufft på jobbet idag oxå, thats it. Ny dag imorgon, på't igen, kan bara bli bättre.
Massage är skönt för kropp och själ, så det unnade jag mig i eftermiddag. Order om vila för min vänstra arm, sades med glimten i ögat ska jag väl tillägga. Vila, när, var hur???
Blev dock okejad för att träna lite försiktigt, nice! Så på lördag får det bli ett besök på kära Fysett på deras inspirationsdag, som jag längtat och trängtat. Passa på att åka dit vetja, gratis, lite kortare träningspass av olika slag under hela dagen. Kan väl inte bli bättre?

Ätit MAT idag!! Lycklig och extremt mätt.
Här kommer lite matbilder.


Lunch; tonfisk, keso, ägg och avokado.


Middag; mozzarellagratinerad broccoli med körsbärstomater och prinskorv med hög kötthalt från Eklunds Chark.



Absolut den godaste, naturella yoghurten jag smakat. Riktigt småäter i munnen.


Kvällsmål; naturell yoghurt, Orka Proteinmusli och banan.

Kunde inte motstå att ställa mig på vågen ikväll igen.....
-1,8 kg sedan i måndags. Nu är det bara att hålla i och fortsätta göra rätt.
Känner hur jag så sakteliga mår bättre, kommer ta tid och krävas tålamod, energi och massor med jävlaranamma.
Som sagt; gör om, gör RÄTT!
Jag vet ju att jag kan och har världens bästa hjälpmedel.

Nu; sova!

Kommentera inlägget här :