Tjollahopp, tjollahej!

Trött, sliten och med en värkande kropp har jag nu landat i tv-soffan. 
Pustar ut efter rörig och krävande dag på jobbet.
Frågan jag ställer mig är; VARFÖR ska det alltid strula när "chefen" är borta???
Skulle behövt klona mig idag för att få allt att funka, men alla fick vällagad och god mat i tid, det är det viktigaste. Ny dag imorgon, kan bara bli bättre.
Vägde "in" mig i morse......... Say no more........ PINSAMT är ordet sa Bill, ja PINSAMT är ordet svarade Bull. Hepp, bara att ta tag i saken, göra om, göra rätt.
"Bara" ätit/druckit flytande kost idag. Gått över förväntan. Nöjd!
Flyter imorgon med, sen är det dags för lätta proteiner, UNDERBART efter 2 dagars slit med lätt rinnande föda.
Testa själv vetja, ett relativt enkelt sätt att detoxa kroppen.
Sprungit på toa massvis med gånger idag, är det inkomster så är det utgifter så att säga, ska väl tillägga, så ingen blir äcklad, att det handlar om att kissa.
Ikväll har det varit lite kämpigt, men so far so good......
Ska nog sleva i mig lite yoghurt blandat med kvarg innan jag hoppar i sköna sängen, som förövrigt är ny kan jag tillägga. Bästa köpet 2014 tror jag bestämt.

Nu ska jag sleva yoggi, spela IQ-befriande spel och bara vara.

Ta hand om er!❤️

PS. Idag slipper ni en sån däringa selfie! Tänkte skona er från det idag!DS.

Kommentera inlägget här :