Tid?????

Tid......önskar jag hade mer utav den dyrbara varan......
Tid till träning.......
Tid till mera Tim........
Tid till mera Maria......
Tid till mera familj.......
OBS, listan är utan inbördes ordning, kanske bäst att tala om, bara spånar.......
Allt rullar på bra, på jobbet har allt lugnat ner sig och vi har det toppen, funkar bra med ändrad kost, värsta sockersuget är borta, härlig känsla!
Vågen har visat sig vänlig fram tills i måndags, då den helt utan anledning, enligt mitt tycke, valde att jäklas med mig. Fattar ärligt talat inte riktigt varför???
Ja, ja. -4 kg på tre veckor får jag "väl" vara nöjd med.........
Kommer fortsätta precis som jag gör och hoppas på att det snart rör sig på vågen igen. 
Har en härlig "må bra"-känsla i kroppen som jag inte haft på länge, mkt positivt.
Men som sagt, ge mig mera TID tack!!


Kommentera inlägget här :