Härlig sommar!

Jag har haft en helt underbar sommar och semester! Den bästa på länge!
Levt kravlöst och bara gjort det som fallit mig in och varit roligt.
Har rest en del, både med tåg och bil. Varit i många städer, tex Göteborg, Huskvarna, Ullared, Stockholm, Karlstad mfl.
Dansat så fötterna glöder, lärt mig en hel hög nya bra och härliga danser,  shoppat en del, umgåtts med älskade vänner och familj, ätit god mat, upplevt mycket, vilat och tagit det lugnt.
Man kan sammanfatta min sommar med ett ord: SUPER! :)

Nu knackar hösten på dörren, och med den ox-veckor ända fram till jul. Men jag känner att jag laddat mina batterier, är redo att möta hösten och allt vad den för med sig. Har så mycket sommarminnen samlade inom mig att plocka fram och njuta av när höststormarna viner.

Hösten kommer även den att innehålla mycket skojigheter!! Kommer att bli en hel del resande och massa dansande!! Ser jag mycket framemot! :)

Jag har under den senaste veckan tagit ett beslut och verkställt det! Nu väntar jag bara på att se hur det hela förlöper.......Återkommer om detta vid ett senare tillfälle! :)

Vill tacka alla som förgyllt min sommar!!! Ni är bäst allihopa!!! Love you all!!

Kommentera inlägget här :