TGIF!!!!

Thank God It`s Friday!!!! :) Härliga fredag!! Underbart!!!
Tyvärr har fredagsmyset lyst med sin frånvaro! Både jag och mannen i mitt liv har sovit bort största delen av fredgakvällen. Trötta!? Ja, lite kanske! ;)
Jag hade sådan dunderhuvudvärk när jag kom hem idag, så det var bara att knalla rakt ner i sängen. Migrän suger!!! :(
Tvingade mig dock till att uträtta en del ärenden efter jobbet. Två paket hämtades ut på "posten". Det ena paketet innehöll min nya och efterlängtade vinterjacka!! Passade perfekt och var jättefin! :)
Det andra paketet innehöll min nya besatthet, nämligen säsong 2 o 3 av Förhäxad!! Nice!! Blir till att maratontitta igen!! :)

Resten av kvällen ska jag försöka hålla mig vaken!! Kanske kolla lite Förhäxad! ;)

Väskan är snart färdigpackad, för i morgon bär det av till Skövde o Adventssparken!! Ser verkligen fram emot det!! Kommer att bli super skoj!! :)

Ha det gott ute i världen!!

Kommentera inlägget här :