Trött, slö, hemlighetsfull o salig!

Japp, det är precis så jag känner mig!! :)
Trött var väl bara förnamnet när jag kom hem i eftermiddags.... Gäsp....ZZZZzzzzzzzzz......Hade sådan faslig huvudvärk så jag la mig ner i sängen för att "vila" lite...... "Vilade" ett bra tag om jag säger så!! Troligtvis var det välbehövligt, vaknade utan huvudvärk så det hade nått gott med sig!!

Ja, lite slö är jag nog allt oxå!! :) 1:a advent på söndag och inte har jag pysslat nått!! Iofs är det bara stakar o stjärnor som ska fram, allt annat får vara. Inte så "tomtig" och "pyntig", räcker gott med lite mysbelysning. Borde nog ta tag i det imorgon eftersom helgen kommer att tillbringas i Skövde. Får se hur det blir..... Får lov att återkomma om detta!! :)

Hemlighetsfull ja, det är jag nog oxå!!! :) Kanske sätter griller i huvudet på folk med det jag skriver ibland, men det får ni ta!! :) Än så länge håller jag vissa saker för mig själv (plus några speciellt utvalda!!). Men inom en snar framtid ska jag avslöja hemligeheten!! ;) Förmodligen inte s märkvärdig hemlighet för andra, men för mig är det STORT och kommer att innebära en enorm förändring!!

Sen kommer vi till det här med salig!!! Har titta på Sista Bounce på tv!!! Ahhhhhhhh så coolt, häftigt, suveränt, toppen, ochunderbart det var!!!!!!!! Vilka dansare!! Helt otroligt!!! Attans synd att de lagt av nu. Men förstår att påfrestningarna på kroppen för en "elitdansare" måste vara enorma. Kanske är bästa att lägga av när man ligger på topp! Ialf var programmet helt underbart!! Hoppas att det kommer en DvD framöver. Den ska jag ha o sånna fall!! :)

Nu tror jag att det är dags att knyta ihop säcken för idag! Trots "vila" på eftermiddagen lockar kudden enormt mycket! :)

Puss på er där ute i världen!!

Kommentera inlägget här :