Seg vecka.....

Ja, man kan minst sagt säga att det varit en seg vecka! :( Började bra, men blev inget vidare i slutet!

Kände redan i tisdags att nått inte var som det skulle. Dels blev jag besatt av "The PMS-monster from hell", som var lögn att blev av med, och dels började jag känna mig allmänt risig, trött, huvudvärk, ont i halsen osv.....
Trots detta hade jag en supertrevllig kväll hemma hos Jenny! :) Pratade, pratade och pratade lite till! :) Hann inte med att ventilera allt för klockan sprang iväg, men vi får se till att ses snart igen! :)
I onsdags var jag så trött att jag inte visset vart jag skulle ta vägen!! :( Kändes som jag gick i dvala!! När jag kom hem från jobbet SOV jag ett par timmar. Totalt slut!
Piggade dock på mig så jag kunde träffa mina vänner en stund på kvällen! :) Trots trötthet blev det en toppen kväll som vanligt! :)
På torsdags morgonen hade jag bly i fötterna! Så seg och trött! :( Hade spränghuvudvärk HELA dagen! Gav inte med isg trots pillertrillande!
Segade mig igenom dagen på jobbet som avslutades med lite specialkostutbildning på eftermiddagen.
Under eftermiddagen började jag må illa...... NEJ tänkte jag!! Inte magsjuka......Usch.......
Mådde illa och hade ont i huvudet hela kvällen! Blääääää.......Blev dock inget mer av det som tur är!
När jag vaknade på fredagsmorgonen mådde jag fortfarande illa och hade huvudvärk, pallade bara inte att gå upp och iväg till jobbet..... Fick bli en hemma dag, tyvärr........
Somnade om strax efter sex på morgonen och vaknade inte förrän ca 12,00!!! Då hade jag sovit i nästan 13 timmar!!!! :O Snacka om TRÖÖÖÖÖÖTT!!!
Under fredagen började jag känna mig bättre och piggare. Troligtvis behövde kroppen lite sömn och vila.....
Har haft ganska mycket om mig och kring mig de senaste veckorna och kanske inte kopplat av som jag skulle behöva.... Kört stenhårt med träning och dylikt....Blev nog lite för mycket för kroppen....... 

Känner mig fortfarande lite seg och trött, men inte som tidigare i veckan som tur är.

Idag har jag och mannen varit en tur till HC och shoppat lite. Inhandlat lite pryttlar till den stundande Danmarks resan! :) Fick dock inte tag på allt jag skulle ha, så det får bli lite shopping i veckan oxå! :)
Måste växla lite kosing oxå, och klippa mig, och handla lite till och fixa lite här och där och PACKA!!!! Kommer bli en hektisk vecka!! Tur att det är sportlov, då är det ialf lite lugnare på jobbet! :P

Ikväll ska vi gästa svåger och svägerska, ska bli trevligt! :)
Imorgon ska bästa C och jag gå på bio och se Burlesque. Härligt!! :) Mycket bra musik i den filmen!

Tack o hej!! :)

Kommentarer :

#1: C.

jappjappjapp - snart är det dags!!!!

skriven
#2: Mamma

Kanske som du skriver har det varit för mycket denna vecka. Sressa inte, tänk på dig själv i första hand så fortsätter vi resan ... LY Kramis

skriven
#3: Anna

Ta hand om dig ordentligt så vi kan ha riktigt roligt i danmark. :)

skriven

Kommentera inlägget här :