Minus!!!

Idag tog nyfikenheten över!! :) Var tvungen att ställa mig på vågen.... Och kan ni gissa vad som hänt?? Vågen log mot mig!! :) Blev så glad!!     -3,4 kg!! Det är inte så illa!! :) Härligt att mitt kämpande ger resultat!! Nu är det bara att fortsätta i samma spår!! :)

Gårdagen bjöd på lite dans och 60-års kalas. Hade en jättetrevlig eftermiddag och kväll hos familjen Wallman i Söderköping. Tack för den mina vänner!! Dansade en hel del, och det gick bra! Skönt! Avslutade kvällen på Max med de bästa! Kunde inte bli bättre!
På dagen innan dansen tog jag även en promenad i solen på ca 35 min. Blåste lite kallt, men det var skönt endå!

Hade dock lite svårt att få ihop ätandet denna dag...... Helgerna kommer att bli svåra att styra upp tack vare att jag är en sådan sömntuta!! :) Får jobba på det!

Åt ialf så här under dagen:

Brunch: 1 portion havregrynsgröt med lättmölk och blåbär (en gnutta socker)
             2 Frökusar med L&L, 1ägg, lite lättnajonnäs
             1 glas Proviva

Mellis: Ca 2 dl naturell lättyoghurt med blåbär (en gnutta socker)

Mellis igen: 1 banan, 1 päron, 1 apelsin (var lite hungrig så jag åt upp alla!!)

Middag: 1 Delifresch kycklingburgare Max (nyckelhålsmärkt burgare)
             2 tuggor potatisgratäng


Maten blev väl inte toppen bra idag, men jag stoppade ialf inte i mig en massa onyttigheter.
Drack en massa vatten och det är bra!! :)

Nu kör jag vidare!!! Är taggad till tusen nu!!! :)

Vill tacka för alla kommentarer jag får på bloggen!! De är guld värda ska ni veta!! Tack så mycket för dem!!!

Ha det gott ute i världen! Nu ska jag äta brunch!!

Kommentarer :

#1: Anna

Bra gjort!!! Vad du har varit duktig, det är ju många kilo ju!!

Man måste få synda ibland, bara det inte blir en vana.

Heja heja heja.:)

skriven
#2: Mamma

Du vet att du kan !!!! Stolt över dig dotra mi ! Början på resan är ju suverän !! :) LY Kram

skriven

Kommentera inlägget här :