Lyckorus!!

Ikväll är mitt inre fyllt av ett härligt lyckorus!!! Det bubblar och hoppar i kroppen som kolsyra!!
Av vad kan jag då fått denna känsla undrar ni nu förstås??
Jo, denna känsla kommer sig av något så banalt som att orka SPRINGA 1 km på löpbandet på gymmet!!! Fattar ni!!! Att jag, som HATAT att gå och springa kan känna så här!!??:) Finns det måhända, låååångt där inne, en joggare???? Ja, vad vet jag, time will tell!!:)
Jag är ialf överlycklig över detta och vill springa mera!!!:) Nästa gång kanske det blir 1,5 km, vem vet!!!;)

Efter att jag idag klarat av denna, för mig, enorma bedrift, ville jag tala om det för hela världen!!:D Men det fanns ju ingen där!!:) Nackdelen med att träna ensam!!:)
Dock pratade jag lite med en utav instruktörena som tyckte att jag varit duktig!!:) Jag hade helst velat skrika ut det över hela lokalen!!:)

Uppvärmningen stärkte mig så träningen i maskinerna gick som en dans!! La på vikt både här och där!!

Så idag är jag NÖJD och GLAD!!! :) Ock kommer troligtvis imorgon att vakna med träningsvärk!!:)

7 veckor sen op och jag springer 1 km!!!:) Härlig känsla!!!

I`m on the right track, watch out, here I come!!!:)

Kommentarer :

#1: anna

Härligt, det är rätt inställning!!!! Du är bäst!!!!!

skriven
#2: Mamma

Heja heja ! Så himla duktig du är ! :) Är full av beundran för hur du kämpar på med allt ! Hur ska vi hinna med på resan när det går så dääär fort !!! Hi hi ! Du klarar allt med din kämpar anda ! LY kramar i massor.

skriven

Kommentera inlägget här :