Sammanfattningsvis!

Jahopp, nu var det slut på ledigheten för den här gången!:)
Efter nästan 9 veckor hemma känns det faktiskt helt ok att börja jobba imorgon! Kommer dock vara en aning lost är jag rädd!! Troligtvis tar det bara ett par timmar så är det som om man aldrig varit därifrån!:)
Nu ska man inte missförstå det här med 9 veckors ledigt!!! Under ca 7 utav de veckorna har jag mått ganska så risïgt faktiskt.... Det är först de senaste två veckorna som jag mått BRA!! Ångrar lite att jag inte bad om en sjukskrivnings vecka till innan jag tog semester, men jag ORKADE inte styra med det en gång till!! Så då fick det bli som det blev!!:)
De två senaste veckorna har varit toppen!!:) Orkat och göra massor!!!:) Härlig känsla!!
Kommit igång med träningen på gymmet och det känn helt underbart!! Att träna ÄR verkligen en adrenalin kick utan dess like!!:)
Veckan som gått har varit riktigt hektisk!:) Haft kavlitetstid med både vänner och familj! Det är lycka det!!♥
Har även gett mig in i Tradera-träsket!!:) Efter garderobsrensningen för ett tag sedan blev det en HEL del kläder undanstoppat! Varför inte prova att sälja dem på Tradera?? Riktigt skoj är det ska ni veta!!:) Att de kläder som varit mina favoriter nu kommer att bli någon annans favvo är lite coolt!:) I tisdags lade jag upp ett gäng med auktioner som jag idag har fått bud på och idag lade jag upp några till!:) Ska försöka att sälja den Modifasten som jag har kvar, men ska vänta tills klädauktionerna är avslutade så jag inte rör till det allt för mycket!!:)

Vikten går just nu stadigt neråt!:) Så härligt!!
Vägde mig idag och det blev ett rejält minustecken denna vecka!! Var tvungen att väga mig tvp ggr för jag trodde inte att det var sant!!:) Vågen visade -2.6 kg!!!!!!!:) UNDERBART!!!!! Sammanlagt är det nu sen flytstart 19.3 kg som är puts väck och sedan januari är det 24.2 kg. Kan ni förstå hur underbart det känns!!!???:)


Natti, natti gott folk!! Bäst att lägga huvudet på kudden tidigt ikväll!!:) Ska bara äta lite först..... och så måste jag duscha........och så måste jag facebooka lite..... och så............
Ja, kommer jag i säng före 23.00 så får jag vara glad!!:)

Kärlek till alla!!!♥

Kommentarer :

#1: Mamma

Vilken underbar och rolig blogg du skrivit ! Man kan riktigt förstå din känsla du har ! Ingen är gladare än jag och pa för din skull ! Ditt nya liv har ju börjat för ett tag sen, men nuuuuuu är du där som du längtat såååå efter ! Jag säger som alla andra , det riktigt lyser och sprudlar om dig !!! Du har haft stort tålamod och du har varit suverän !! Vilken tjej vi har ! Massa kramar ! LY<3<3

skriven
#2: anna

det är så roligt att se dig nu. Du strålar!!! Många kramar

skriven

Kommentera inlägget här :