Lite trött, lite sliten, men ganska så glà endå!

Midsommar 2011 har nu passerat!
Aftonen firades i lugn o ro med familjen. Lagom mycket party!:)
Midsommardagen spenderades hos älskade mor och far.♥ En mysig dag! Träffade där även ytterligare delar av släkten och det var kul att ses. Lite kul när människor i min omgivning visar intresse för vad jag har gjort och vågar fråga om saker. Fick oxå fina kommentarer och det värmer i hjärtat!!♥

I övrigt har jag mått riktigt, riktigt bra!! Varit en sådan skön känsla i kroppen! Bara njutit av att inte ha ont!!
Men efter solsken kommer regn, så är det ju alltid!;) Haft lite bakslag idag och igår kväll. Någon form av krampliknande värk har smugit sig på ett par ggr. Illa!:( Hoppas verkligen att det bara är tillfälligt!
Rygg, axlar och bröstmuskler har börjat att jäklas kopiöst mycket oxå och det gör mig förgrymmad!!:(
Ligger på min Yantramatta flera ggr/dag just nu. Som tur är så gör den underverk och det lättar på värk och spänningar.
Var nog ett dumdristigt drag att lägga ner tryptizolmedecineringen innan op..... Måste nog påbörja den igen.....

Vågen ler mot mig och det gör mig så glad!!:)
Har sedan flytstart 2/5 nu tappat 14,8 kg därav 5,2 efter op!!:) Bra jobbat!! Klapp på axeln till mig!!
Väger mig nu 1 gång i veckan, på lördagar, och mer ska det INTE bli har jag bestämt mig för.
Borde nog mäta mig oxå....;) Slarvig med måttbandet, det har jag alltid varit när jag gått ner i vikt. Får nog ändra på det snarast!:)

Imorgon har jag telefontid med min läkare. Ska prata vidare om hur vi ska göra med mina kramper. Ska ialf be om mer sjukskrivning, måste få må BRA innan jag ska börja jobba. Hälsan går före ALLT annat!!
 Sen får vi se vad han tycker att vi ska göra. Jag tar mer än gärna en remiss till KIR bara för att få kolla upp så att allt är ok. Finns trots allt en viss oro....
Det har visserligen blivit mycket bättre, men verkar ju tyvärr inte helt ok efter vad som visat sig idag och igår kväll. Ja, ja, får se vad farbror doktorn tycker!:)

Som sagt, jag är lite trött och seg, men glà endå!! :)

Kärlek till alla!!♥♥

Kommentarer :

#1: Eva

Tack för att du vågade "visa dina etsningar" på Fruktåkers loge, det var modigt. Stora upplevelser o insatser du har gjort första halvan av 2011, bra kämpat! Och nu hoppas vi på nedförbacke, medvind och solsken kommande hälften av året. Kram

skriven
#2: Anna

Så bra att allt verkar gå åt rätt håll. Glad för din skull. Hoppas nu du får ordning på dina kramper också. Kram ses snart

skriven

Kommentera inlägget här :