Hopp!!

Idag är det hopp om livet igen! :)
De senaste dagarna har varit bedrövliga! :( Inte mått bra alls! :( Urk!
Halsbrännan från helvetet dök upp i tisdags morse och med den andra mag/tarm relaterade otäckheter! :(
Usch, blä och fy säger jag!! Levt på i stort sett ingenting! Iofs lika bra att vänja sig vid det, men inte riktigt så här! ;)
Har även haft extreme huvudvärk som inte varit av denna värld!!
Att jag mått som jag gjort har nog sin förklaring i följande:

1. Extrem anspänning pga allt som komma skall.

2. Ett icke funktionerande ventilationssystem på jobbet. (arbetar som i en ångbastu hela dagarna!!!!)

Nu börjar jag dock pigga på mig som tur är! :)

Slog en pling till min massör idag för att höra om hon ev hade en stund över för att träffa mig och massera bort spänningarna i nacke, axlar och käkar. Håller nu tummarna  för att jag kan få en tid imorgon!! Hoppas, hoppas, HOPPAS!!!!

Träning och dans har tyvärr lyst med sin frånvaro denna vecka, och det suger verkligen! :( Men jag har bara inte orkat!! Får se vad kroppen säger om saken imorgon! Vore skönt att komma iväg till gymet en sväng.

Om det som komma skall har jag ännu inte hört något. Ringde till Ersta igår för att kolla upp om jag fått någon tid ännu, men det hade jag inte. Planerarna satt och bokade in tider för de som var på besök i början av Mars så det borde bli min tur snart! :)
Har dock läst i gruppen på FB att det där med turordning inte verkar funka helt. Men mig gör det inget att vänta! Kan faktiskt inte riktigt förstå varför det ska vara så bråttom? Låt det ta den tid det tar! Väntetiden behövs för eftertanke och reflektion! Men, det är min åsikt, och alla delar inte den! :)
Jag hoppas att jag inte får någon tid i April, vill nog ha liiiite mer tid än så för att aklimatisera mig. Har ett visst kontrollbehov, om jag säger så!! ;)

Idag fick jag en jättefin blombukett via bud av mor och far!!! :) Blev så glad!!! Var precis vad jag behövde för att pigga upp mig!!! Tack så jätte-jätte mycket för den!!! Älskar er!!

Så var den updaten gjord!! :)

Tjingeling!!!

Kommentarer :

#1: Ida

jag förstår precis vad du menar med det dära att det behövs tid att tänka igenom allt innan open.. det gäller att vara väl förberedd, så man inte ångrar sig eller att alla tankar kommer efter..



samtidigt äre skönt när man får ett datum, man har något att arbeta mot, ställa in siktet på!



men hoppas du får en superduperfin helg :)

många kramar! ♥

skriven
#2: Anna

kram

skriven
#3: Mamma

Hej på dig dotra mi ! Här kommer en dikt som jag vill du ska ha:

Var inte rädd mitt barn

Allt blir som det ska va

Trots skuggorna som ruvar

och farorna som lurar

så lovar jag att allting ska bli bra

Var inte rädd mitt barn

Du hittar snart tillbaks

Det finns en väg i mörkret

i dimmorna och töcknet

Jag lovar dig att natten ska bli dag

Jag är den bro

som orkar bära dig

Jag är den hamn

där du är trygg



Vill oxå att du ska lyssna på Kärleksvisa med Sarah Dawn Finer den är så ljuvligt bra ! (youtube) ( Kan ju inte det där med att länka hem!! ha ha . Du får lära mig det. Resan fortsätter..... LY

skriven

Kommentera inlägget här :