Var inte rädd....jag går bredvid dig....

Nu har jag gråtit floder...... Bara låtit tårarna trilla..... Så befriande och skönt.......Lättat på trycket......
Min käre mor har skrivit ner en sångtext  till mig och bett mig lyssna på underbar musik......

Tack älskade mamma för att du alltid finns där för mig! Älskar dig så!!!♥♥♥

Mikael Wiehe - Var Inte Rädd Mitt Barn

"Var inte rädd mitt barn
Allt blir som det ska va
Trots skuggorna som ruvar
och farorna som lurar
så lovar jag att allting ska bli bra
Var inte rädd mitt barn
Du hittar snart tillbaks
Det finns en väg i mörkret
i dimmorna och töcknet
Jag lovar dig att natten ska bli dag
Jag är den bro
som orkar bära dig
Jag är den hamn 
där du är trygg"

http://www.youtube.com/watch?v=pBF75KXfZPY


Kommentarer :

#1: Anna

<3

skriven

Kommentera inlägget här :