Snart!!

Ja, snart är det dags att dra till huvudstaden och lägga sig på operationsbordet!!! :) Börjar pirra lite i magen, men än så länge känner jag mig cool-lugn! Fattar inte riktigt att jag är så här lugn! Trodde nog att jag skulle varit mellan golv och tak för länge sen!! :) Men jag ska nog inte ropa hej ännu!! På söndag kanske jag får ett nervöst sammanbrott, vem vet!! :)
Just nu mår jag toppenbra!! Energin har kommit tillbaka denna vecka och jag är evigt tacksam för detta!! Underbart, njuter!! Länge sedan jag var så här pigg som jag är nu! :)
Jag njuter oxå av att ha lite semester och bara få vara! Evigt tacksam till min toppen-chef som fixat och trixat så jag kunde få semester!! 
Idag åkte jag till jobbet och käkade frukost med mina arbetskamrater. Bjöd på hemmagjorda räksmörgåsar, vilket tacksamt mottogs! :) Hade även köpt en blomma och lite fikabröd till dem. Skämmer bort dem lite!;)
När jag kom hem så gick jag en långpromenad i det vackar vädret. Så härligt!

Igår och idag har jag lagat en hög med soppor och fryst in. I frysen finns nu nötfärsgulasch, fisksoppa med torsk, tomat och potatis och en ostsoppa med grönmögelost. Min älskade mamma har oxå stått vid spisen och lagat mat till mig! På söndag fyller vi på i frysen med broccolisoppa, kycklingsoppa och blomkålssoppa! :) Nu tror jag att jag har varma soppor så jag klarar mig under flyperioden efter op! :) Har även inhandlat lite annat "flyt", bla frukostvälling och osötad nypon-och blåbärssoppa. Färskvaror så som youghurt och fil får vi handla när vi kommer hem.

Flytet har funkat toppenbra den här veckan. Kände lite hunger tisdag och onsdag, men dämpade det med vatten. Känns nu som om jag skulle klara det här ett par veckor till! :) Visst är jag trött på det, men med lite vilja går allt! :) Min förhoppning är dock att jag kanske kan få äta ett mål mat på måndag kväll innan open....... Ska ialf fråga om det är ok....... Hoppas, hoppas, hoppas!! Behöver ju inte slänga i mig en massa pomme och skit, duger gott med en pastasallad, lite dressing och en bit bröd med smör och ost! :) Gud såååå gott!!!!

Ikväll ska mannen i mitt liv och jag gå på bio och se senaste Pirat`s filmen. Älskar verkligen dessa filmer!! :) Johnny Depp är så underbart fenomenal på att gestalta Jack Sparrow! Synd att inte Orlando Bloom är med i den nya filmen, kommer nog att sakna detta ögongodis! :)
Ska se den i 3D, kommer att bli as-coolt tror jag!

 http://www.youtube.com/watch?v=t5AqJww06bw

Tjipp o hej på er!!!

Kommentarer :

#1: C.

Jappjapp - imorrn blir det bio för oss, härlig kväll i tvättstugan ikväll istället ;P

Ses på söndag :)

kramis

skriven
#2: Anna

Tänker på dig. Vi ses snart!<3

skriven

Kommentera inlägget här :