Där!!!!

Jag är precis där jag vill vara!! Insikten gör mig varm i hela kroppen och jag njuter!
Allt det jag har och är i dag har jag önskat, och vetskapen om att mina önskningar slagit in är underbar.
Min nya följeslagare "LOA" visar mig vägen på sitt aldeles egna sätt och jag är villig att följa stigen framåt, uppåt, mot nya mål och insikter.
Det vi önskar och tänker gör oss till de människor vi är och blir. Tankens kraft är förunderlig!
Jag förkovrar mig nu i boken The Secret, Hemligheten, och bara genom att läsa de första 10 sidorna ger mig kraften, viljan och tanken.
Fantastiskt universum vi lever i, som ger oss det vi önskar och tänker!


 
Haft en sådan underbar lördag! Delar med mig av den i form av lite bilder!:)

Min egenhändigt gjorda Latte!Ett bra inköp!Present till någon!!!:) Spännande va!?:)Slimlinne!!!:) var mkt spännande att ha på sig!!:)Bästa kaffet som finns!!Lördagsmys!:)Middag!!!:)Mina två älsklingar!!!

Kommentarer :

#1: Mamma

Ler !!!! Mycket kärlek till dig från oss!!! :)

skriven

Kommentera inlägget här :