Stressad??!!

Just nu känner jag mig konstant stressad!!! På jobbet, hemma, på fritiden...... Vill mer än vad som funkar!! 
Varningsklockor klämtar förbrilt, men lyssnar jag?? Nix pix!! Är inne i någon form av förnekelse tror jag!! Kör på som om inget hänt! FEL, ja vet, men......
Jag som alltid sagt att jag är så sabla duktig på att lyssna på kroppen, ignorerar den nu totalt!;) VET precis hur jag ska göra, har bara glömt av det lite.....;)
Det är svårt när man vill så mycket! Vill hinna med massor!!! Vet ju att det inte funkar så, man kan INTE hinna med allt!!! Måste bara få min hjärna att fatta det!!
Kroppen har sagt ifrån på mer än ett sätt, jag menar hur tydligt kan det bli,  stressrelaterad bältros??? Behöver jag säga mer eller!?;)

Så fru Hellström, det är dax att tagga ner lite nu va!!!:)

Kommentera inlägget här :