Kontroll!

Fick idag brev från Ersta sjukhus, dags för 1-års kontroll!:)
Helt otroligt att det snart gått ett år sedan min operation! Vart tar tiden vägen?;)

Den 10:e maj bär det av till Stockholm. Ska träffa "min" dietist och blodprover ska kontrolleras. Proverna ska jag ta här hemma på VC 3 veckor innan kontrollen, så nu brinner det i knutarna, måste ta dem den här veckan!:)

Mannen i mitt liv ville hänga på till huvudstaden och självklart får han det. Tänkte boka tåg, det är enklast och bekvämast.
Har även planer på att träffa min vän Linda när jag är där. Är nästan ett år sedan vi sågs. Undra ja om hon känner igen mig?;)

Så nu kom det till ytterligare punkter på min "att göra lista"!!:)


Ska bli spännande att se om de är nöjda med mig på Ersta!;) Hoppas det!!:)

Nu kallar spisen! Bästa att svara!!:)

Kommentarer :

#1: Mamma

Klart dom blir nöjda med dig ! Skam vore väl annars ! Så duktig du har/och är med din mat och träning ! :) Jaa, det är ju möjligt att Linda kanske inte känner igen dig, Men du ett tips : gör en skylt med ditt namn på och håll upp !!!!! Hi Hi !

skriven

Kommentera inlägget här :