Möblering??

Just nu vill jag göra om och ändra en del i mitt hem. Det är inga stora förändringar jag vill göra, men om jag känner min äkta hälft så lär det bli en del övertalning innan jag kan sätta mina planer i verket!:)+
Iadg har vi en stor och i mitt tycke, ganska så klumpig bokhyllekonstruktion i vardagsrummet. Det är väl egentligen inget större fel på den, men jag vill göra något nytt, förnya mig lite!



Bokhyllan är FULL med en massa grejer!! Jag har tröttnat på det!!!:)

Istället för Billy hyllorna skulle jag vilja ha två av dessa byråar:





Eller varför inte denna:


På väggen över byrån skulle jag kunna tänka mig att hänga denna:


Eller denna:


Denna omorganisation skulle ge ett betydligt luftigare och fräschare intryck, det skulle inte bli så "plottrigt".
Helst av allt skulle jag vilja byta nyans helt hållet oxå, tröttnat lite på björk. Skulle kunna tänka mig vitt.....

Men som sagt, kräver viss övertalning!!:)

Kommentarer :

#1: Mor

Javisst får man lust att ändra lite ibland! Go for it! Ta till din kvinnliga charm och list !! :)

skriven
#2: C.

Hur har det gått med planerna? besök på IKEA snart?

skriven

Kommentera inlägget här :