Smultronställen!

Jag letar ständigt nya smultronställen!:)
Hittar dem titt som tätt!

Idag har jag hitta ett nytt, nämligen ICA Ljura!:)
Stannade till där efter jobbet för lite småhandling och fann  till min lycka två ny,för mig, laktosfria produkter! Ibland krävs det inte speciellt mycket för att bli lycklig!

Fann denna färdiga laktosfria risgrynsgröt som smakade gudomligt gott för en grötälskare som jag!



Jag hittade även ett alternativt pålägg!



Riktigt skoj när man hittar fler och fler produkter som är laktosfria.

Det bästa fyndet är dock denna som jag hittade på ICA Spiralen. Sååååååå gott!:)
Fria från gluten, soja och mjölk! Toppen!

                                                                  


Mitt letande efter ytterligare smultronställen kommer fortgå!
Vore toppen om jag lyckades hitta allt ett och samma ställe!!:)

Skam den som ger sig!

Kommentera inlägget här :