Funderingar o frågor.......

Ställde en fråga på FB:

"Om jag gör någonting, som jag egentligen inte mår bra av, ska jag verkligen fortsätta med det då? Eller beror det kanske på vad det är jag gör, hur pass viktigt det är, om det är ok att inte fortsätta göra det?? "

En fråga som har många svar..... Men vilket svar är rätt??? Vilket svar är rätt för mig???

Var drar man gränsen för vad som är ok och inte? Vem drar den gränsen? Drar jag den själv, eller är det kanske så att jag tillsammans med min omgivning drar den, eller är det så att det är min omgivning som drar den åt mig? Vem ska man lyssna mest på?

Jag väljer att lyssna på mig själv i mångt om mycket, men i vissa fall är man inte ensam, och då blir besluten allt svårare att fatta.
Kommer jag att göra rätt?? Är det så här det ska vara? Ska jag må så här???

Frustration är känslan som river i mig!!! Jag är frustrerad över att det som borde göras inte blivit gjort!!! Jag är frustrerad över att det jag gör, för att göra sker och ting bättre, slås i sank, jag är frustrerad över att behöva känna mig så här!!!

Jag är värd mer än så!!!


Gahhahhhhh, så skönt att få lätta på trycket lite....;)

Kommentera inlägget här :