Mina problem.....

.....känns små och banala i jämförelse med andras.......

Tänker idag extra mycket på en kär vän, som jag aldrig träffat i verkligheten, men som jag dock räknar till mina närmaste, och sänder positiv energi och en massa värmande kramar till henne och hennes familj.♥

Livet är skört och kan som genom ett trollslag förändras....
Lev varje dag som om den vore den sista, ta vara på allt vad livet har att ge, ge tillbaka till dem som ger dig något, ge även vad  du kan till dem som inte ger dig något tillbaka, gör det för att du vill och för att det gör dig gott.
Var tacksam över att du kan stiga upp ur sängen varje morgon, frisk och kry.
Var tacksam över det du har i ditt liv, det du valt att fylla livet med.
Var tacksam öer dem du har i ditt liv, ta aldrig någon för given.
Var tacksam över att just du är du, att du lever och mår väl.

Jag är tacksam, så tacksam..........♥

Mina problem är små och futtiga, nu lägger jag dem åt sidan och fokuserar på det som är NU, det som är LIVET!

Ta hand om varandra, älska varandra och ta vara på varje dag, varje timma, varje minut, varje sekund av vad livet har att ge.

Lev livet fullt ut!♥♥


                                                                 

Kommentera inlägget här :