Bra dag!

Idag har det varit en sådan där bra dag!:) Iofs är alla mina dagar helt ok, men ibland kommer det en sådan där dag då det känns extra bra.:)
Startade dagen med litte vattengympa på sjukhuset och det var så skönt så skönt. Älskar verkligen att röra mig i vattnet, allt blir så lätt och skönt.
Efter gympan hade jag ett besök hos min BM inbokat så det vara bara att traska dit, nära och bra.:)
Var första gången jag träffade min BM Liselotte och hon var toppen, helt suverän, kändes så rätt och så bra. Hon var påläst om min op och det kändes skönt. Fick lyssna på Knappens hjärta som slog så fint, 144 slag i minuten, dubbelt så snabbt som sin mammas.:)
Tog även ett HB för att kolla järnvärdet och det såg bra ut, Dock låg mitt ferritinvärde lite lågt enligt proverna jag tog för ett tag sedan, men det sa inte läkaren något om, så BM tyckte vi skulle avvakta och se hur vi dkulle göra med det. Enligt henne så borde jag äta järntabletter varannadag, men eftersom jag inte tål de tabletterna för magen så skulle vi avvakta förstod jag det som.
Blodtrycket låg jättebra och sedan inskrivningen har jag plussat 4,3 kg vilket hon tycket var jättebra, är ju faktiskt halvvägs.:) Får väl se hur många plus kilon det blir i slutänden!;)
 
På eftermiddagen kom min käre mor och far på besök.
Idag hade min mor inte kunnat hålla sig längre utan första bebbekläderna blev inköpta!<3<3
Tack älskade mor och far för dem!!<3<3 De var så fina!!!:)
 
 
 
Fina inte sant?:)
 
Nu ska jag ta kväller, häcka framför tv:n och bara vara. Imorgon är det fredag, såååå skönt!:)
Veckorna springer på kan jag lova!!:)
 
Take care!!<3<3

Kommentarer :

#1: C.

Näääää så söta <3 diggar ugglorna stenhårt!

Svar: Mmmmm, ugglorna var riktigt nice!:)
Maria

skriven
#2: Mamma

Härligt att du mår så bra. Ordnar sig med ditt blodvärde och ev. åtgärd det är jag säker på och du vet ju hur. Vi är helt euforiska för att bli mormor och morfar och som du skriver kunde jag inte hålla mig längre!Får nog inget annat med mig hem när det blir dax för Ullared !!!! Inget är viktigare än du och Knappen!!! LY

Svar: Du kommer att länsa bebishyllorna på GeKås käre mor!!;)Måste nu bara hitta ett bra ställe att lägga kläderna på!:) Får ta och rensa en byrålåda tror jag!:)
Maria

skriven
#3: anna

åhh så söta!!! kanoners att du mår bra och alla värden ligger som det ska.

Svar: Jodå, jag mår helt ok.;) Dagsformen avgör det mesta just nu, planerar inte mycket!;) Ganska så skönt faktiskt!:)
Maria

skriven

Kommentera inlägget här :