"Här står jag och duger"

I fredags hade jag den äran att få vara med på bokrelease, och det mina vänner det är man inte mde om varje dag inte!
Det var min vän Lisa Tilling  (http://lisatilling.com/) som lanserade sin första bok "Det går att få ut lite till, tankar om det som kallas livet."
 
 
Kvällen var magisk på all sätt och vis! Lisa stod på scenen och läste valda stycken ur sin bok högt och tystnaden var andäktig, gitarristen Fredrik Törnvall förgyllde tillvaron med helt underbart gitarrspel och jag njöt i fulla drag!
Boken finns nu givetvis i min ägo och jag har börjat att läsa så smått i den, läser långsamt och begrundar det jag läser, tänker efter och läser igen. Kommer nog ta lite tid för mig att komma igenom den, men jag vill suga ur det gottaste av varje ord.♥
 
Så jag tackar Lisa för en härlig kväll!♥ Så underbart att få dela den med dig!♥

Kommentarer :

#1: Mamma

Hade oxå viljat vara med dig där, men som du vet passade det inte riktigt! Förstår att det tar lite tid att läsa och begrunda det du läser. Men vad jag kan förstå är Lisas filosofi värt att tänka på! LY

skriven
#2: Lisa

Fina Maria!
Uppskattar mycket att du kom och att du ville köpa min bok.
Jag tror att det är som du säger, att det tar lite tid att låta min tankar sjunka in och jag har ju filosoferat i åratal och vänd och vridit och låtit allt ta sin tid. Och allt har sin tid :-)

tacksam för att du finns i min energi :-)

Kram

Svar: Kram tillbaka min vän!<3
Maria

skriven

Kommentera inlägget här :