Surt!

Surt sa räven om rönnbären!😊
Surt att jag inte kunnat blogga på ett tag!😠
Blogg.se- appen har varit oåtkomlig i flera dagar! Surt!😉
Men, idag verkar det funka!😊

Här har livet sin gilla gång, dagarna flyter på och jag hänger med.😊
Vår lilla prins växer o frodas, är nog inne i en extrem tillväxtperiod för han äter och sover mest.😊 I mellan varven är han vaken och stormtrivs då med att ligga i babygymet.❤
Han babblar, jollrar mycket och högt och han är mycket bestämd och vet vad han vill.😊
Är så fantastiskt att få följa hans utveckling, det händer nya saker i stort sätt varje dag. Älskar min lilla groda sv hela mitt hjärta.❤

Förra veckan var kalendern fulltecknad.😊 Så roligt och skönt att ha saker att göra om dagarna.
Hann med både det ena och det andra, klippning, massage, lite dans, lunch o fika på HC, träff med en av min käre mors arbetskamrater och tjejträff med god mat och mycket prat.😊 En riktigt, riktigt bra vecka.😊

Den här veckan är ett lite lugnare, inte lika mycket inplanerat.
Spenderade gårdagseftermiddagen på stan tillsammans med svärmor/farmor, kusinerna och sysslingen. En trevlig stund med lite shopping, lunch och fika.
De båda små skötte sig exemplariskt, de var så duktiga.❤
Idag har Tim och jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Vi tog en välbehövlig sovmorgon och gick inte upp förrän klockan var nästan tio!😊
Lyxigt värre!!

Ikväll ska mamman ha lite egentid. Tar en tur med de bästa och dansar lite. Är så glad över att danslusten kommit tillbaka! Just löv it!😊

Här kommer lite kort oxå!!❤

Kommentarer :

#1: Mamma/Mormor

Härlig vecka du haft:) Och vilken snygging C har till danspartner:)Timpojken är det sötaste och vackraste som finns<3

skriven

Kommentera inlägget här :