Gissningsleken!

Hepp, ingen bebbe än!:D
Inte känt något speciellt efter hinnsvepningen igår, kanske lite mer mensvärksliknande smärtor än jag känt tidigare, men annars ingenting. Men 48 timmar har inte gått ännu, så vi får väl se tills imorgon.:)
 
Bad om lite gissningar gällande Knappens♥ ankomst i ett tidigare inlägg, och mina trognaste "kommenterare" har lämnat sina förslag!:) Ska bli spännande och se om någon av er har rätt!;)
 
C gissade - 9/2
Mamma gissade - 14/2
Cilla gissade - 13/2
Anna gissade - 10/2
 
Nya gissnigar har tillkommit!:)
 
Jessica gissar - 14/2
Marcus gissar - 15/2
Niclas gissar - 12/2
 
Sen har vi då naturligtvis C`s sambo som alltid ska vara värst och gissade midsommarafton, men kunde sträcka sig till 1/3!!!:D Han är då för rolig!!:D
 
Nu är det bara att vänta och se vem som kommer närmst!:)

Kommentarer :

#1: Maria från Mariestad

Önskar dig all lycka med "knappen" vet ni kön ? Jag har fått för mig att det är roligare att inte veta, men där är vi ju alla olika. Hoppas att "knappen" sparkar till snart så han/hon kommer ut. Det är en otrolig upplevelse, väntar med spänning här för att få läsa din upplevelse. Kram i massor och lycka till

Svar: Tack för lyckönskningarna Maria!:) Roligt att du vill läsa min blogg!:)Vad det är för en liten krabat i min mage vet vi inte, vill att det ska vara en överraskning!:) Visst har vi varit nyfikna, speciellt på sista UL:et vi gjorde i v 32 när bebbe är så pass stor att det går att se med blotta ögat, men vi valde att blunda!:)
Maria

skriven
#2: anna

Jessica tror på alla hjärtans dag och Niclas på den 12:e, Marcus tror 15:e, :) nu har hela familjen gissat :)

Svar: Hihihihi!! Innbördes tävlan hos familjen alltså!;)Skriver in era gissningar.:)
Maria

skriven
#3: Louise

Jag gissar den 12/2 :)

skriven
#4: C.

Jag gissar igen (eftersom vi aldrig åkte på dans :P )
Nu gissar jag på 16:E - fast knappen får gärna komma tidigare :)

skriven

Kommentera inlägget här :