En uppdatering!

Inte bloggat på några dagar, men det är ju iofs inte så ovanligt i mitt fall.:)
Tänkte nu ialf ge mig på en lite summering av vad som hänt i mitt liv.:)
 
I lördags var det dags för guldklmpen Charlies dop.
Blev en jättetrevlig eftermiddag och kväll med mycket god mat och fika. Lillkillen var så duktig i kyrkan, sa knappt ett ljud utan var väldigt nyfiken och med hela tiden.:) Var härligt att se!
Hela dopakten var jättevacker med mycket fin och bra musik. Rann en tår nerför mina kinder mer än en gång kan jag säga. Man är rätt så lättrörd i det tillståndet jag befinner mig i, dvs höggravid.;)
Här kommer ett axplock av bilder från en härlig dag.♥
 
 
Charlies moster Louise var gudmor och läste fin dikt.♥
 
Tyst som en mus och vääääldigt intresserad av dopvattnet.:) Duktiga killen!:)
 
Döpt och klar!:) Charlie is my name!:)
 
Ett dignande fikabord!:) Mumsigt!:)
 
Härlig tårtbuffe!:)
 
                                                                           
 
Här är jag, Charlie, Magnus, Stefan!♥
 
Sammanfattningsvis en härlig dag med vår underbar släkt.♥
 
I söndags var det fika på stan som gällde. Träffade mina polare på Waynes och vi satt lääääänge och pratade. Var toppen att ses, var ett tag sedan vi träffades och jiddrade. Tiden gick fantastiskt fort kan jag lova!:) Hann med att käka lunch tillsammans oxå!:) Tack för den stunden mina vänner!♥
 
Måndagen gick i lugnets tecken. Slappade mest framför datorn och tog det lugnt. Riktigt skönt!
Avslutade dock dagen med att hälsa på min "kusin" Karin och hennes familj. Var läääänge sedan vi sågs, så det var mycket att ventilera kan jag lova.:) Vi bjöds på god mat och fika och satt och pratade i timvis.
 
På vägen hem hämtade vi upp lilla mammsen som skulle vara några dagar hos oss i stan.
Har haft mycket oro i kroppen den senaste tiden pga vissa omständigheter som jag inte vill ta upp här, så min älskade mor har varit hos mig och hållt mig sällskap i några dagar.
När man går ensam hemma hela dagarna och är mer än överkänslig just nu, så gör sig oro och tankar mer än påminda tyvärr, man hinner tänka way to much så att säga.;)
Är så tacksam att mamma varit hos mig, vi har näääästan bara tagit det lugnt och haft det skönt, helt toppen.:) Såååå glad och tacksam att hjärtat svämmar över!♥♥ Tack älskade mor för att du alltid finns där för mig och ställer upp!!♥♥
 
Fick en underbart söt liten hemstickad kofta till Knappen♥ av mamma. Älskar den!!!
Tack älskade mor för den!!♥
 
Nu kan jag lova att det verkligen är nedräkning på hög nivå!
Jag är redo, Janne är redo, nu är det bara för vårat lilla hjärtegryn att komma.♥ (Dock lovat min BM att det inte ska bli innan v 37 är fullgången :) )
Vi längtar och väntar på dig lilla Knapphjärta♥!
 
 
24 days and counting.......:)
 
( Ber om ursäkt för den dåliga kvaliten på vissa bilder, glömde naturligtvis kameran hemma;) )
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Mamma

Vilka härliga och mysiga dagar vi haft tillsammans. Kommer fler kan jag lova!! :) <3 Fin lördag med släkt och vänner och framför allt att vi fick övervara lilla Charlies dop.Skulle nog hellst viljat tagit sig ett dopp i dopfunten!!! :)24 dagar kvar, snart kommer lilla Knappen! <3 LY

skriven
#2: C.

Härligt med kvalitetstid med mamsen, hon är en klippa :) vansinnigt söt kofta hon hade gjort <3
massa kramar

skriven
#3: Cilla

Tack Maria för inlägget om Charlies dop jätte bra bilder o fint har du skrivit! Va roligt med lite tid för vännerna på stan och va snällt av din mor att komma några dagar förstår att det är välbehövligt Janne är ju borta långa dagar , men snart kan ni mysa i flera dagar tillsammans lilla familjen! oh sååå fin tröjan är, kommer knappen bli jätte fin i!

Nu du Maria nu är det bara några ynkliga dagar kvar så har du din lille knapp i din famn, försök o njut sista tiden av att vara gravid låter hemskt jag vet, man vill bara att bebis ska komma, men detär nått fint i att vara

Nu är det så kort tid kvar att du snart får hålla om din alldeles egna lille bebis, underbart!


Önskar er all lycka till som går när den nu stora dagen börjar närma sig med storm steg!


Kram!


skriven
#4: Eva J

Håller verkligen med om att det var en trevlig dag i lördags när våran lilla Charlie döpdes. Du har skrivit så fint och bra bilder.Så snällt av din älskade mor att komma och vara hos dig några dagar. Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :