Fixerad!

Idag var det ÄNTLIGEN dax för ett besök hos BM igen. Skulle vilja gå dit varje dag för koll om jag fick!;)
Allt var som det skulle, bebbes hjärta slog så fint men BM fick styra lite för att kunna mäta ordentligt för bebbe rörde på sig hela tiden. Magen hade vuxit 1 cm sen sist och jag följer normalvärdesskalan fullt ut. Känns bra!:) Blodtrycket var som vanligt ganska lågt, men helt ok, likaså urinprovet var bra. De blodprover jag tog sist jag var där var oxå bra, läkaren tyckte att allt var ok. Sen hade det lilla livet fixerat sig oxå! Spännande!:) Nu är allt färdigbakat så nu är det bara att komma till oss du lilla Knapp!♥
Allt är bara bra med bebbe och mina värden är oxå bra, nu gäller det bara för lilla mamma här att få bukt med sin oro över att något ska hända bebis. Jävligt svår oro att fajtas med kan jag lova, men jag jobbar på det varje dag.
BM skojade lite med mig när hon mätte hjärtljuden på bebis och sa att du skulle väl helst vilja bo hemma hos mig nu så att jag skulle kunna kolla det här minst 3 ggr per dag!:) Ja tack gärna, svarade jag!;)
Som tur är så har jag världens bästa BM, har haft mycket mailkontakt med henne senaste veckan pga den oro som jag har i kroppen och det känns jättebra att kunna ventilera med henne och veta att hon förstår mig. Fick tack o lov en tid hos henne redan nästa måndag, vill inte vänta 14 dagar, då blir jag nog tokig.;)
Sen vet jag att jag alltid är välkommen på FL om jag skulle behöva det, det känns tryggt att veta.
Det mantra jag går efter nu är att allt kommer att bli så bra så bra, snart kommer vårt lilla undervek till världen och mitt och Jannes nya liv börjar!♥♥ Åhhh vad vi längtar efter dig lilla Knapp!!!♥♥
 
 

Kommentarer :

#1: Mamma

Älskade barn! :) Kroppen och knoppen hos oss kvinnor är ju skapta för att föda barn ! :) När det är dax vet vi precis hur allt ska vara. Vi får krafter som vi inte vet att vi hade !! Och det är Knappen som bestämmer när! Snart mycket snart har du ditt stora underverk i din famn !:):)LY <<3<3

skriven
#2: C.

Allt kommer gå som en dans :)
Snart är det Knapp-dags!!!!

skriven
#3: Anonym

Hjärtekramar av hela mitt hjärta!

skriven
#4: anna

Allt kommer gå så bra. Snart, snart är det dags :)

skriven

Kommentera inlägget här :