Ljuvligt!

Var igår i S:t Anna kyrka och lyssnade på ljuvlig musik.❤
Peter Johansson och Matilda Hansson levererade, som alltid, en helt fantastisk och underbar sommarkonsert.
Storartat från första tonen till den sista!
Fyra favoriter som etsade sig fast fann jag, Peters framförande av Fattig Bondräng är och förblir en helt otroligt arr och framförande, ett Ronja Rövardotter-medley bjöd in till glada skratt och igenkännande, Eva Casady-version av Stings Fields of Gold gav gåshud över hela kroppen och ett härligt lugn o kroppen, men bäst av allt; Peters framförande av Gethsemane från Jesus Christ Superstar, jag rös av välbehag hela tiden!! Vilken fantastisk sångare/musiker/artist han är!!
Lycklig enda in i själen for jag hemåt till min lilla familj som jag saknat efter att ha varit bara "min egen" för några timmar.❤


Kommentarer :

#1: Mamma/Mormor

Härliga timmar i S:t Anna kyrka :) Kommer att leva på det länge:) Vilka artister och musiker:)

skriven
#2: Eva J

Låter härligt , ska lyssna på dem i September i Louis De Geerhallen. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :